بهانه گیری کودک در آتلیه

یکی از دلایلش میتونه این باشه که پرسنل آتلیه در بدو ورود شما با هیجان دویده اند جلو و با سرو صدای زیاد و قربون صدقه سعی کردن تا با کودک شما ارتباط برقرار کنن

به این میگن یک خطای استراتژیک

بهتر بود به کودک زمان میدادند تا خودش با محیط نا آشنای آتلیه و پرسنل غریبه آن انس بگیره

بعضی از بچه ها هستند که باید حتما آروم آروم بهشون نزدیک شد والا غریبی میکنند

 

کودک شما به محض ورود به آتلیه گریه میکنه؟

یکی از دلایلش میتونه این باشه که پرسنل آتلیه در بدو ورود شما با هیجان دویده اند جلو و با سرو صدای زیاد و قربون صدقه سعی کردن تا با کودک شما ارتباط برقرار کنن

به این میگن یک خطای استراتژیک

بهتر بود به کودک زمان میدادند تا خودش با محیط نا آشنای آتلیه و پرسنل غریبه آن انس بگیره

بعضی از بچه ها هستند که باید حتما آروم آروم بهشون نزدیک شد والا غریبی میکنند

عکس های خاص کودکانه در فضای باز

عکس های خاص کودکانه در فضای باز

کودکان در فضای باز هنر آفرینی میکنن و عشق به طبیعت باعث میشه سوژه های خاصی برای عکاسان باشن عکاسی از این فرشته های کوچولو میتونه یادگار خوبی در فضای باز باشه با لباس های مناسب فضای باز. من  در آتلیه سه سیب این تجربه را داشتم و باغی که برای عکاسی رفتم هم خیلی راضی بودم بخاطر اینکه فضای بکری داشت و این خودش منحصر بفرد بودودر ضمن کیفیت چاپ عکس آتلیه سه سیب بی نظیره پیشنهاد میکنم حتما تجربه کنین

 

عکس های خاص کودکانه در فضای باز

عکس های خاص کودکانه در فضای باز

کودکان در فضای باز هنر آفرینی میکنن و عشق به طبیعت باعث میشه سوژه های خاصی برای عکاسان باشن عکاسی از این فرشته های کوچولو میتونه یادگار خوبی در فضای باز باشه با لباس های مناسب فضای باز. من  در آتلیه سه سیب این تجربه را داشتم و باغی که برای عکاسی رفتم هم خیلی راضی بودم بخاطر اینکه فضای بکری داشت و این خودش منحصر بفرد بودودر ضمن کیفیت چاپ عکس آتلیه سه سیب بی نظیره پیشنهاد میکنم حتما تجربه کنین

عکاسی کودک در فضای باز

عکاسی کودک در فضای باز

باغ های اطراف تهران برای جشن های عروسی تجهیز شدن و استقبال خوبی هم ازشون میشه  ولی یه تعداد محدودی هستن که فضای بکر هنوز در محوطه باغ وجود دارد که آتلیه سه سیب  فضای بکر را ترجیح میده و برای همین عکسهای متفاوت تری نسبت به آتلیه ها داره .من خودم این بکری رو ترجیح میدم و فکر میکنم منحصر بفرد ه .کودک شما با لباس های مناسب فضای باز که آتلیه  تهیه کرده میتونه عکسهای زیبایی داشته باشه در این آتلیه داشته باشه در ضمن چاپ عکس های بی نظیری دارن.