عکس های فرشته های کوچولو

عکس های فرشته های کوچولو

عکس های فرشته های کوچولوی ما که خیلی خاص اند و دوست داشتنی خیلی باید ویژه باشه با کیفیت و زیبا این تجربه رو من توی آتلیه سه سیب داشتم و فرشته کوچولوی من با ژست های قشنگش کلی عکس با تم های متفاوت داره وآتلیه سه سیب  با دکورهای به روزش این زیبایی رو خاص تر کرده .

کلا سادگی عکس ها رو دوست دارم و همینطور لحظات بیاد ماندنی که ثبت میشه در همچین فضایی. راستی گفتم فضا یاد عکسهای فضای باز افتادم که این امکانات را هم سه سیب داره وبهتره از دست ندید

دنیای کودکان

دنیای کودکان

کودکان دنیای شیریتی دارن که هیچوقت تکرار نمیشه برای بیاد آوردنش به عکس ها و فیلمهای بچگیشون باید رجوع کنی چون تمام لحظات شیرین اون موقع جلوی چشمات میاد بخاطر همین بهتره ازهمین دوران به فکر عکاسی در آتلیه باشین و عکسهای خوب و با کیفیت ازشون بگیرین با امکانات دکور و تم های مختلف که من آتلیه سه سیب را معرفی میکنم چون همه این شرایط را داره و من خیلی راضیم 

کودکان و رویای عکاسی از آنها

اگه فکر میکنید کودکتون وقتی بزرگ میشه تمام لحظات شیرینش بیادتون میمونه سخت در اشتباهین این خاطرات زمانی بیادگار میمونه که ثبت بشه اونهم با عکاسی و فیلمبرداری از این لحظات خاص و دوست داشتنی.

چه خوبه که این عکس های خاص در آتلیه باشه با کیفیت عالی و دکور های منحصر بفرد و ایده آل من برای اینکار آتلیه سه سیب را انتخاب کرد و میدونم که انتخابم درسته چون عکس های خوب با تم های متفاوت و خاص میگیرند و فوق العاده اند 

عکس های کودکان در آتلیه

عکاسی در آتلیه یه مزبتی که داره اینه که با کیفیته و چاپ خوبی ازش در میادغیر از اون از تنوع خوبی برخورداره دکور و تم های مختلف جذابیت خاصی میده به عکس های کودکان .

من همیشه عکس های کودکم را در آتلیه سه سیب میگیرم تقریبا میشه گفت همه دکور هایی که من میخوام داره کلی هم لباس های مختلف داره برای سن و سال بچه های ما و عالیه در رنگهای شیک من که خیلی دوستشون دارم