عکاسی از کودک و مادر باردار

روی سخنم با  مادران است از زمانی که باردار میشی دغدغه ی یه مادر نمونه توی ذهنت شکل میگیره و میخوای از هر لحاظی بهترین باشی و کودکت را به نحوه احسنت تربیت کنی و بزرگ کنی و تمام تلاشتو میکنی که همه ی خواسته های فرزندت را انجام بدی و بقول معروف کم نذاری.عکاسی از کودکت از زمانی که بارداری هست تا وقتی متولد میشه یکی از کارهای اساسیه که بهتره انجام بدی و خاطره شو ثبت کنی وقتی اولین جشن تولدتشو میگیری چه حسی داره و چه خوبه که توی آتلیه با امکانات عکاسی آتلیه ای باشه با دکور و تم های عالی و بینظیر .من آتلیه سه سیب را انتخاب کردم چون امکاناتش عالیه وبرای تم های مختلف هم دکورهای خاص داره.

عکس های کودکانه

عکس های کودکانه خیلی شیرنن و دلنشینن چون عکس هایی است که تکرار نمیشه و مال همان دوران کودکی بچه هامونه عکس های خاص با دکور های ویژه در آتلیه سه سیب انتخابی بود که من کردم برای دخترم و هر ساله برای ثبت این لحظات شیرین به آتلیه میرم تا یادگاری باشه برای کوچولوم .تم های مختلف برای مناسبتهای مختلف همه و همه در آتلیه وجود دارد تا عکس های ویژه و خاص ثبت بشن.

عکس کودک در آتلیه

 

 

                                                       عکس های کودکان در آتلیه با امکانات حرفه ای میتونه یادگاری خوبی باشه بخاطر دکورهای خاص و تم های مختلف .عکس خوب همیشه در ذهن آدما میمونه و خاطرات خوبی را بیادمون میاره .آتلیه سه سیب با کیفیت چاپ بالا انتخاب من بوده و همیشه عکس های تولد و شب یلدا و هالوین و کریسمس و نوروز را در

آتلیه سه سیب میگیرم.

عکاسی کودک و نوزاددر آتلیه

کودکان و نوزادان لحظات شیرینی دارند که خوبه ثبتشون کنیم البته با عکس گرفتن در آتلیه که کاملا حرفه ای باشه با تجهیزات و همینطور دکور مناسب و تم های خاص و مرتبط با سوژه هایی مثل تولد و هالوین و کریسمس و نوروز.من آتلیه سه سیب را انتخاب کردم بخاطر محیط دوست داشتنیش و کیفیت چاپ عکس هایش و برخورد خوب پرسنلش البته تنوع عکس هاش برام مهمتره که خیلی راضیم.

آتلیه عکاسی کودک

من هر سال فرزندانم را به آتلیه عکاسی کودک سه سیب میبرم برای عکس تولدشون و عکس های مناسب فصل و هالوین و... چون از دکورهاشون خوشم میاد همینطور تم های مختلفی که دارند.عکس های آتلیه ای خیلی میتونه خاص باشه برای کیفیت چاپ در ابعاد بزرگ و تنوع دکورها.

کلا عکس از کودک میتونه یادگاری خوبی باشه برای وقتی که فرزندانمون بزرگ میشن و خاطراتشون باقی میمونه .